Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /var/www/planner365.com/forening/wp-includes/formatting.php on line 4383

Mød Planner365 - Planner365

Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /var/www/planner365.com/forening/wp-includes/formatting.php on line 2443

Book et møde – vi kommer gerne forbi

Vi kommer gerne ud og fremviser vores system i din forening. Til mødet kan I være op til fire deltagere. Vi anbefaler, at bestyrelsesformanden og kassereren deltager i mødet sammen med to til fire udvalgsansvarlige. På mødet vil vi gennemgå systemet bag Planner365 med udgangspunkt i de respektive roller, I har i jeres forening.

Kom til et af vores fyraftensmøder om korrekt og effektiv foreningsførelse på Sjælland

Deltag i fyraftensmøde hos Planner365 ApS i Hørsholm om fremtidens it-løsning for bestyrelser, kasserere og udvalgsansvarlige i sportsforeninger

Er du bestyrelsesformand, bestyrelsesmedlem eller daglig leder i en sportsforening og vil have indflydelse på fremtidens it-løsning til sportsforeninger, vil vi meget gerne præsentere dig for Planner365 og få dine afgørende input og evaluering.

Der er i øjeblikket ingen seminarer.

Deltag i et af vores webinar

På vores webinar får I en gennemgang af Planner365, hvor vi sammen tester systemet live. På webinaret kan du stille spørgsmål i plenum og opleve, hvordan Planner365 lader jer som deltagere løse opgaver sammen, på trods af, at I sidder hver for sig.

Der er i øjeblikket ingen webinarer.

Kom i gang allerede i dag…

Indmeld din forening online

Det er let at komme i gang med Planner365 allerede i dag. Når du har meldt din forening ind i Planner365, kontakter vi dig for at arrangere et grundigt introduktionsmøde, så I kommer bedst muligt i gang med Planner365.

Book et gratis og uforpligtende møde

Vi kommer til jer og præsenterer og gennemgår vores system – med jeres forening i centrum. Gennem typiske dagligdagsopgaver og afstemninger vil I på to timer få en grundlæggende introduktion til løsningen, så I kan få et klart billede af, om I kan bruge Planner365 i jeres forening.

Deltag i et fyraftensmøde

Kom til et fyraftensmøde og oplev, hvad Planner365 kan gøre for din forening. På udvalgte hverdage afholder vi et kort seminar efter arbejdstid, hvor forskellige oplægsholdere vil præsentere Planner365.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Bliv abonnent på vores nyhedsbrev og få alt det nye om Planner365 direkte i din indbakke.