Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /var/www/planner365.com/forening/wp-includes/formatting.php on line 4411
Vores tanker bag Planner365 - Planner365

Vores tanker bag Planner365

Administration skal ikke være en forhindring! Vi har skabt Planner365, fordi vi har en mission om, at ordentlig foreningsdrift skal være let og overskueligt. Vores ambition er at være det bedste system til foreningsdrift. Og at være det eneste system, I har brug for.

Vores mål var skabe en løsning, der kunne tilpasses så nøjagtigt til de danske foreninger, at den uden udfordringer kunne implementeres og indstilles til at understøtte driften i foreningerne fra første dag.

Planner365 er en løsning, der er til og for brugerne. Den bagvedliggende avancerede teknologi kombineres med en dynamisk brugerflade, som både skal være intuitiv og overskuelig, samtidig med at den rummer alle de funktioner en moderne forening har brug for. Vi har studeret arbejdsgangene hos de danske sportsforeninger, så vores løsning kan passe direkte ned i de konkrete arbejdsopgaver og behov – samtidig med at foreningsdriften gøres mere effektiv.

Mission

Planner365.com hjælper bestyrelser, kasserer og udvalgsansvarlige med at sikre ordentlig og gennemsigtig foreningsførelse.

Vision

Planner365.com skal være verdens nemmeste, mest forståelige og brugbare softwareløsning at implementere og anvende. Vi vil med kendt som med senest udviklede teknologi vende tidskrævende og komplekse arbejdsopgaver til intuitive og nemme beslutninger, der kan løses on the go hvor som helst – når som helst – 365 dage om året.

Kom i gang allerede i dag…

Indmeld din forening online

Det er let at komme i gang med Planner365 allerede i dag. Når du har meldt din forening ind i Planner365, kontakter vi dig for at arrangere et grundigt introduktionsmøde, så I kommer bedst muligt i gang med Planner365.

Book et gratis og uforpligtende møde

Vi kommer til jer og præsenterer og gennemgår vores system – med jeres forening i centrum. Gennem typiske dagligdagsopgaver og afstemninger vil I på to timer få en grundlæggende introduktion til løsningen, så I kan få et klart billede af, om I kan bruge Planner365 i jeres forening.

Deltag i et fyraftensmøde

Kom til et fyraftensmøde og oplev, hvad Planner365 kan gøre for din forening. På udvalgte hverdage afholder vi et kort seminar efter arbejdstid, hvor forskellige oplægsholdere vil præsentere Planner365.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Bliv abonnent på vores nyhedsbrev og få alt det nye om Planner365 direkte i din indbakke.